Opis
Gracze
pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu. Gra uczy
współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich
konsekwencji.
W swojej
kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile
oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz,
znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed
sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył
planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym
mu polu na obrysie zamku.
Jeśli
natomiast na kostce wypadnie wizerunek Smoka to gracz zamiast przesuwać swój
pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz
wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można
go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten
symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.
Wiek: 5 - 99 lat
Kod
produktu: GR-6822
Ilość
graczy: 2 - 4
Czas gry: 25 min
Wymiary
pudełka: 26 x 26 x 9 cm
Granna to polski wydawca i producent
gier.