Zawartość: - plansza Niemiec przełomu wieków
- kolorowe wagoniki (po 45 białych, czerwonych fioletowych, żółtych i czarnych oraz zapasowe w każdym kolorze)
- 200 ilustrowanych kart (110 wagoników, 14 lokomotyw, 55 biletów krótkiej i 34 długiej trasy, karta Globtroter)
- 5 znaczników punktacji
- 60 pionków pasażerów
- materiałowy woreczek
- instrukcja (na odwrocie zawiera numer dostępu do Days of Wonder Online)
Zawartość: - plansza Niemiec przełomu wieków
- kolorowe wagoniki (po 45 białych, czerwonych fioletowych, żółtych i czarnych oraz zapasowe w każdym kolorze)
- 200 ilustrowanych kart (110 wagoników, 14 lokomotyw, 55 biletów krótkiej i 34 długiej trasy, karta Globtroter)
- 5 znaczników punktacji
- 60 pionków pasażerów
- materiałowy woreczek
- instrukcja (na odwrocie zawiera numer dostępu do Days of Wonder Online)
Kategoria:
Czas gry: 30-60 minut
Wiek: 8+
Ilość graczy: 2-5
Płeć:
Opis
Niemcy
przełomu wieków... na stacji głównej w Monachium smuga dymu oznajmia przybycie
składu z Norymbergi. Stukot kół wpierw narasta, a potem nagle cichnie, gdy
masywna lokomotywa wtacza się na stację. Rozlega się pisk hamowania i pociąg
niknie w kłębach pary. Bagażowi pospiesznie uwijają się wokół pasażerów
opuszczających wagony. Tymczasem na sąsiednim peronie zawiadowca daje znak
odjazdu i kolejny pociąg wyrusza do celu podróży. Jest nim Berlin, dumna stolica
Cesarstwa Niemieckiego.
ZOBACZ FILM
Wsiąść do Pociągu: Niemcy to duchowy spadkobierca Ticket to
Ride: Marklin, jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka
koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę
pozyskiwania pasażerów.
Tak jak we
wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które
pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które
pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych
znaczników pociągów. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów
zwycięstwa.
Dodatkowym
sposobem na zdobywanie punktów jest obsługa pasażerów. Na początku gry
różnokolorowe pionki pasażerów kładzie się na wszystkich miastach występujących
w grze. Każdorazowo, gdy uda nam się wybudować trasę, możemy zabrać ze sobą
jednego z pasażerów z przyległych do wybudowanej trasy miast. Dodatkowe punkty
zdobywać będą Ci, którzy obsłużą największą ich liczbę w poszczególnych
kolorach.
We Wsiąść do Pociągu: Niemcy zostajemy
zaskoczeni też podziałem biletów na trasy długie i krótkie. Dwa różne zestawy
kart będziemy mogli dobierać w trakcie gry wedle własnego upodobania,
kontrolując tym sposobem jeszcze efektywniej naszą strategię gry.
UWAGA! Wsiąść do Pociągu: Niemcy to
samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich
części serii.
Łatwe do przyswojenia zasady pozwalają
zasiąść do gry nowym graczom, zaś liczne nowe rozwiązania gwarantują, że gracze
znający poprzednie odsłony "Wsiąść do Pociągu" również będą
zadowoleni z rozgrywki.