Pupil
Kupill nie jest mistrzem dobrych manier i savoir vivre!
Gdy bierzesz go na
spacer, wszyscy słyszą, że ma problemy z trawieniem!
Zakręć
strzałką i mocno ściśnij smycz.
Ooops...
co to za dźwięk?
Posprzątaj kupę i zdobądź żeton!
Zbierz 3 żetony aby wygrać grę!
Cel gry:
Być pierwszym graczem, który zdobędzie 3 żetony i wygra grę.
Przygotowanie:
Przed każdą grą, należy nakarmić Pupila. Usuń kość z jego pyska, wsuń porcję
karmy - popychając palcem, następnie umieść spowrotem kość w pysku.
Upewnij się, że czerwone gumki uszczelniające kość w pysku dobrze przylegają.
Upewnij się, że czerwone przewody łączące smycz i psa są dobrze dociśnięte - w
przypadku wątpliwości poproś dorosłego o pomoc.
Umieść Pupila na środku stołu, tuż pod jego ogonem umieść łopatkę.
Rozgrywka:
Rozpoczyna gracz, który ostatnio karmił Pupila.
Podczas swojej rundy, gracz kręci ""strzałką"" tarczki
losującej, następnie wykonuje czynność, którą wskaże czarny psi nos:
1 bis -> Wciśnij rączkę smyczy raz, następnie powtórz losowanie i ruch.
1 -Wciśnij rączkę smyczy raz, kolej przechodzi na następnego gracza.
2 -Wciśnij rączkę smyczy 2 razy, kolej przechodzi na następnego gracza.
3 -Wciśnij rączkę smyczy 3 razy, kolej przechodzi na następnego gracza.
Po wykonaniu czynności, twoja runda jest zakończona. Grę kontynuje gracz po
lewej stronie.
Pupil nie jest dobrze wychowany! Na dowód tego... wydaje często śmieszne
dźwięki podczas trawienia. Czasami możecie mieć wrażenie, że koniec jest
blisko!
Gracz, który ściskał smycz podczas, gdy Kupil dokonał dzieła, zdobywa 1 żeton.
Zdobywca żetonu karmi Kupila (zobacz "Przygotowanie"). Nową rundę
rozpoczyna gracz po jego lewej stronie.
Koniec gry:
Gra kończy się, gdy jeden z graczy zdobędzie 3 żetony - stając się Zwycięzcą!